You Are In The Right Places Now !!!

Jom Dengar

Sunday, November 8, 2009

Cabaran Sebagai Seorang Pelajar


Pada tahun ini aku akan menghadapi sebuah cabaran yang selama ini ku tunggu semenjak dari bangku sekolahan rendah lagi.. Selama hampir 12 tahun aku belajar & hanya tinggal beberapa minggu sahaja lagi yang perlu aku hadapi untuk aku menentukan sama ada segala usha,penat lelah & perbagai rintangan yang melanda pada ku selama ini berbaloi atupun tidak.. 18/11/2009 adalah satu tarikh yang akan menjadi hari yang bermakna untuk semua pelajar tingkatan 5 pada tahun 2009 ni...Aku merasakan baru semalam aku menjejekkan kaki ku di sekolah ku ni,sungguh pantas masa berlalu...Masa itu di ibaratkan macam emas dan sanggat berharga...aku sekarang lebih kerap meluangkan masa aku dengan pekara yang berguna...

0 comments:

Post a Comment