You Are In The Right Places Now !!!

Jom Dengar

Saturday, November 7, 2009

Cerita Ku di SMK Jelai (F)


Pada awal tahun 2005 aku serperti tidak percaya kerna telah mendapat menyambungkan pelajaran ku di sekolah ni. Pada mulanya aku merasakan terlalu takut untuk menjejaki ke alam persekolahan di sekolah ni. Tetapi anggapan ku ternyata salah,rupanya best lah sebab ramai makwa yang cantik-cantik rupanya...hehehe!!! Aku dapat ramai kawan baru dekat sini...termasuklah makwa..hahahaha!!! Boleh di katakan aku telah menjadi rebutan di kalangan gadis-gadis di sini. Sekolah dekat sini aku dapat belajar banyak benda yang selama ni aku tak tahu. Aku sebenarnye bukanlah pandai sangat,thats way lah aku terpaksa bertungkus-lumus demi untuk mengejar kejayaan & cita-cita ku pada masa hadapan..

0 comments:

Post a Comment